Wednesday, December 21

Seronok sangat :)

Assalamualaikum semua :) aku nak ckp ni . benda ni indah bg aku . tp bg korg aku xtahu lah .. aku hepi sgt bile aku dapat jumpe ASHRAF td . thanx syg ♥ setelah brape hari xjumpe , aku rase rndu sgt . tp mlm ni dia dtg walaupun dia penat . aku bersyukur sgt . mcm aku xboleh berhenti dari SENYUM :DD dia ckp dia pun rindu aku . haha ..



Engkau tersenyum malu
Bila ku bertanya
Adakah diriku ada di hatimu

Aku amat terasa
Lirikan manjamu
Membuat diriku terus terlena

Indahnya rasa bila dicintai
Hidup ini terasa di syurga
Tak sabar menunggu hari esok
Umpama mawar yang sedang mekar

Oh kasihku
Cintailah diriku
Sayangilah hatiku
Sepenuh jiwamu

Indahnya rasa bila dicintai
Hidup ini terasa di syurga
Tak sabar menunggu hari esok
Umpama mawar yang sedang mekar

Indahnya rasa bila dicintai
Hidup ini terasa di syurga
Tak sabar menunggu hari esok
Umpama mawar yang sedang mekar

Oh kasihku
Cintailah diriku
Sayangilah hatiku
Sepenuh jiwamu

**aku sayang kau ♥**